Tuesday, September 8, 2009

Aku Asam Masin???

Assalamualaikum pada semua.

Mesti korang semua tertanya-tanya, apa plak kena mengena asam masin dengan aku?? hahaha...

Nak dijadikan cerita la kan, ada la sorang hamba ciptaan Allah ni bagi gelaran asam masin kat aku. Kenapa? Sebab aku pnah pakai baju and tudung warna asam masin. Striking la agaknya bagi dia. Sejak ari tu, dah lekat dah kat mulut dia ni panggilan tu. Jumpa je aku, asam masin. Jumpa je aku, keruh.. Jumpa je lagi skali, biru UMNO. (Dia & orang2 tertentu je paham pernyataan nih) Ko kutuk aku yek...Oooo...TAkpe2, sempena nak bulan Ramadhan ni, aku usaha tingkatkan lagi kesabaran aku. Cececehhh....(^_^)

Korang nak tau sape yang aku maksudkan ni? budak ni nama dia hafiza..kitorang panggil dia AA...

Aku actually nak post gambar dia skali, saje nak knalkan awek cun ni kat korang. Tak abih stakat asam masin je tau. Dia siap kata aku ni unik. Unik tang mana pon tak tau la. Ko kna check mata kot AA. Hehehe... Aku tak tau la kata-kata tu ikhlas dari lubuk hati dia ataupun tak... (^_^) AA selalu je duk usik aku. Boleh dikatakan hari-hari. Dia kata ape lagi tau, aku ni suka warna yang "lain daripada yang lain". Biru UMNO la, warna-warna keruh la. Aduhai, mulut tak dek insyuran ke sayang?? hahaha... Ko ni ada-ada je AA kan. Ko jelez ngan aku yek?!! hahaha....

Hari ni ada lab Bio Kembang, dalam lab pon dia leh usik aku lagi. Aku ape lagi, aku tembak dia dengan machingan aku...TTTrrrrr...Aku sembur api skit, ha, panas AA? haha...

Walaupun AA ni suka usik aku, tapi best la. Tak kering gusi aku, ape taknye, duk gelak sakan. Habis air sebotol aku minum. Balik daripada kelas tu aku brenti bli air kat Santai, kedai bawah umah aku.Nak buat macm mana, Dahaga seh, layan songeh AA...
hehe...

Lagi satu, AA ni kadang2 pelat gak. Dia panggil nama aku lain skit dari orang lain. Pelat kot. Kalau orang lain selalunya panggil aku faten, aten tak pon nik..Tapi AA ni panggil aku ape tau? "Paten"...but NOT that kind of "ikan patin" ok...hikhik

Tapi ape2 pon AA, aku xamik ati pon. Tapi kalau aku bertukar menjadi insan yang bermulut laser macam Azwan Ali tu, tak de orang lain la tu yang ngaja aku. KOrang salahkan AA yek. Ko punya keje la nih AA...Upss... hahaha...

Kepada AA, xkesah pon kalau nk teruskan usik aku. Go on. Nanti lpas grad mesti ko rindu nak usik aku kan. Tak pon, ko sentiasa terkenangkan aku tiap kali ko makan asam masin nanti. >>especially time ko berbadan dua nanti<<< upsss....ngeh3x.. (^_^)

2 comments:

aahafiza said...

lar...artikel keramat nie pon, ade gak kew..hahaha..adeyh

Faten Atikah said...

Weh..Keramat tetap keramat...

Ingat sampai bila2 nih...ashraf pon sama...kn

ngeh3...