Monday, November 16, 2009

~~KekEcOhaN Di ZiE TOm YaM~~

Ni aku dah post yg semalam punya KEKECOHAN di Zie TOm Yam.
Adeh...Memang KecoH ar..Hahaha...
GosiP2??
Makan dalAm uJan??
PosinG2??
AmiK GaMbaR??
ADeH...JoM lihat kekecohan cikgu2 bio [pompuan jek, cikgu laki dh dipostingkn kat sabah sarawak..ngeh3...gurau jek..peace(^_-)]



~sabar menunggu makanan - Dina cover sey..haha~

~Dari kiri - Nek Cu, FaDh, Di, Mily And LiZa~


~TgH orDer Mkanan - SempAt g BergamBar..nGeH3..~


~Mida, Aa and SyIdaH~

~Dak2 biO 07/08~

~PergH...Brasap tuH..Mkann panas2 lagi..huhu~

~NasIk ToM Yam TelUr dayah punya..Cedap Kan..FuH..~

~my FeVouRiTe - KuEy TiAw KunGfU - PerGh..Best sIoT~

~Banyaknye makanan..Bila nak makan ni? Tggu mi lakna Aa..xsampai2 g..ahaks~


~GenG2 CikGu bIo, CikGu saIns~

~bgamBaR KaT tEpi JalAn~

~bUs StOp Pon JaDik ManGsa kItorAng SmaLam...


~AidA nGan DaYah~

~Aku mAiN caNdiD jeK..HahahA~


Kawan2...takat ni jek ek..nak gambar2 yang lain???
Bak sini pendrive...haha
ternet slow ar..xleh upload sume gambar...
ni pon aku upload smbil baca KPN 2043..
Ngeh3...


Ps:
1.Sem depan dak2 yg dpt biasiswa KPM nk blanja kita wei [memandai jek..nk kna blasah ngan fifa nanti ni..adeh]
2.Kecoh tol smlm...Aku rasa kite jek yang menarik perhatian kat Zie Tom Yam tuh..Mulut..xnak brenti..pot pet..pot pet...hahaha
3.Makan dalam ujan...korang rasa air hujan tuh slamat x? [mana tau hujan acid..ngeh3]
4.Smalam sume kena ujan, hope x demam ek [tp aku rasa mcm nk demam jek..adeh]
5.Gud LucK tuK KpN 2043...(^_-)

No comments: